Вал за... ученето на чужд език и няколко съобщения

Не знам дали някой е наясно защо напоследък публикувам ревюта толкова рядко. Но мисля сега да обясня. В момента уча чужд език (английски, след 7 години немски, на който мога да кажа две-три изречения) в езикова гимназия, което означава, че всичко, което правя е да пиша думи. Случва се някои дни дори да не чета.
Но научих нещо за ученето (поздравявам се за най-добре измисленото изречение). А именно - нужно е търпение. Това, разбира се, е нещо, което ми липсва. Не знам защо си мислех, че в момента, в който ме приемат в езикова гимназия, ще науча езика. Но не става така. Истината е, че не е забавно да седиш и да пишеш думи и граматически упражнения отново и отново. Да, предпочитам да чета или да гледам някой сериал, но просто сядаш и учиш. Не, че се справям добре. Но в общи линии номера не е да мислиш колко по-забавни неща може да правиш, а да седнеш и да учиш, без да се замисляш за всичко останало (между другото граматиката в английския е много по-лесна, отколкото в немския, но фактът, че пишат едно, казват друго и мислят нещо коренно различно, ме побърква).
Но преди да приключа досадните ми приказки ще съобщя една дибра (може би не и за вас) новина - започвам отново да се занимавам по-активно с блога. Прочела съм доста неща, на които не съм писала ревюта, за което съжалявам. Освен това съм планирала едно проектче на име "Вал... пътува", където мисля да правя снимки и да разказвам за забележителностите и местата, които съм посетила. Но това, ако се случи, ще е след доста време (и все пак не се сдържах да ви кажа).
По-късно днес (стига да си напиша думите) мисля да ви зарадвам (или натъжа, ако не може да ме търпите) с поне едно ново ревю. Но засега ви оставям да се радвате ба живота си без мен.
(Съжалявам, ако има правописни грешки, за пръв път пила от телефон, но ще проверя по-късно). :)

Коментари

Популярни публикации от този блог

„Сянката на вятъра“ (Изток-Запад) от Карлос Руис Сафон

„Господари и господарки“ (Вузев) от сър Тери Пратчет

Честита една годинка!