(Blogmas #8) Театрално представление: Грехове наши

Честно казано не знам как да напиша това, може би защото не съм чувала някой да говори в блога си за театрални постановки. Вчера отидох на благотворителната пиеса „Грехове наши“, поставена в НАТФИЗ с мои приятели.
Всичко започна с един монолог, който за мен представляваше самата лудост, нещо древно и всезнаещо. После пък се появи един караконджул (ако щете ми вярвайте, но това е една от любимите ми думи) и един гробар. В пиесата всъщност бяха представени историите на трима души и как са починали те – един чиновник, тринайсет годишната Варда и един писател. Това, което най-много ме впечетли в писата бяха думите „Теб те има Боже! Вяра няма!“. Определено си заслужава да се гледа. Парите събрани от постановката отиват за лечението на Виктор от парализа (ако съм разбала правилно).

 Накрая само ще вметна, че май тази събота ще се изниже в четене на разкази на Чехов.

Коментари

Популярни публикации от този блог

„Сянката на вятъра“ (Изток-Запад) от Карлос Руис Сафон

„Господари и господарки“ (Вузев) от сър Тери Пратчет

Приказката, която най-много ми напомня за зимата (Blogmas #2)