Вал за... проблемите да излизаш с не-четящи приятели (Blogmas #1)




 Като читател за мен няма нищо по-приятно от това да влезна в книжарница без причина и да убия няколко часа в разглеждане на книги или пък да се поровя „замалко“ из кашоните на Славейков. Но... уви, най-близките ми приятели не четат, затова дори само когато хвърля поглед към витрината на „Хеликон“ например, те ме повличат в обратната посока сякаш искат да ми откъснат крайник. Заатова направих топ 5 на проблемите да имаш приятели, които не четат.




  1.  Може цял час да им разказваш какво се е случило в книгата, която четеш, и накрая те ще отвърнат на ентусиазмът ти с едно „Аха“.
  2.  Когато те питат дали искаш да излезнете да хапнете някъде и ти им отвърнеш, че спестяваш за поредната книга, те въздъхват и започват да ти обясняват как не си съвсем наред (все едно вече не го знаеш).
  3.  Щом се зазяпаш пред витрина с книги, започват да те дърпат надалече сякаш животът им зависи оттова.
  4.  Ако се случи, че се съласят да дойдат с теб на Панаира на книгата през цялото време те питат кога ще си ходите или се възмущават „Ама и на горния етаж ли ще ходиш?!“
  5.  Сърдят се, когато не им вдигаш/отговаряш/пишеш, защото четеш.



 Въпреки всички иброени по-горе неща обичам еднакво и четящите и не-четящите си приятели. :)

Коментари

Популярни публикации от този блог

„Сянката на вятъра“ (Изток-Запад) от Карлос Руис Сафон

„Господари и господарки“ (Вузев) от сър Тери Пратчет

Приказката, която най-много ми напомня за зимата (Blogmas #2)