Вал за... най-ужасно-прекрасния ден за годината (Blogmas #3)

 Заглавието не е съвсем вярно, понеже всеки, който ме познава, знае че казвам това изречение поне веднъж седмично (дори дневно). А сега да започнем с ужасната част от деня...

Колкото и да не ми харесва да харча пари за нещо различно от книги, днес се наложи да отида да си купя бутуши, защото краката ми се чувстваха като в мини басейнче от няколко дни (колкото и забавно да звучи, всъщност е отвратително, дразнещо и безкрайно досадно). Та... прекарах около три часа в обикаляне на Paradise и, след като пробвах по пет пъти два чифта обувки, стигнах до решение... и тогава видях, че избраните обувки са достатъчно некачествено направени, за да съм сигурна, че ще изкарам с тях не повече от седмица-две. Другите, които бях харесала, не бяха в по-добро състояние. Затова се спуснах в центъра (където по принцип живея и следователно „разходката“ ми до мола е била пълна загуба на време). Обиколих още десетина магазина. Когато най-после харесвах нещо, се оказваше, че в момента нямат никакви бройки от моя номер. След като открих ново ниво на отчаяние (вече беше станало около 14, а бях излезнала в 11), бях готова или да купя първото, което видя, или да ходя с маратонки цяла година. Тогава най-после намерих обувки, които да ми стават, да изглеждат прилично и да не струват, колкото спестяванията ми за Панаира. Добре че намерих нещо, защото тогава имах чувството, че ще припадна. А после трябваше и да се прибера. След още половин час из улиците най-после стигнах до вкъщи. А щом видях часовника, осъзнах, че скоро трябва да излизам. И стигнахме до приятната част от деня...
 От 16 ч. имаше книжна среща в Orange center на Графа, на която аз не пропуснах да отида. Както винаги бях притеснена (притеснявам се от всичко под слънцето и се ужасявам от калинки по неясни за мен самата причини). Но след като се качих до кафето и слезнах долу с намерението да си тръгна, си казах, че съм ужасна страхливка и се върнах горе (този път с асансьора). Всичко мина прекрасно. Два часа (толкова останах преди тактично да ми напомнят тактично, че е тъмно, а на всичкото отгоре имах и домашни) в разговори за книги, Плевен (моят втори дом, където прекарвам летата) и какво ли още не. Срещнах се с Райс от „Четат ли двама“ (които всички обожаваме), Ралица от BloodyRoseRed още няколко book блогъри и не-блогъри (а ако са били, аз не съм разбрала). Бяха страхотни два часа.
 А, когато научих, че „Четат ли двама“ четат блога ми, сигурно шокирано съм зяпала Райс поне минута, докато се осъзная. Та това определено беше един от най-добрите и най-лошите дни в годината ми. Може на 31 декември заедно с нещата, които планирам да прочета догодина, да кача и един пост за най-хубавите/ужасни дни тази година.

 Това е най-дългото каквото-и-да-е, което съм писала от седмици, а смятам сега да направя и едно ревю, а пък утре, ако се наканя, ще пиша за „Фантастичните животни...“ след като ги гледам, така че явно напоследък съм станала дори повече словоохотлива. Та, може би, до по-късно.

Коментари

Популярни публикации от този блог

„Сянката на вятъра“ (Изток-Запад) от Карлос Руис Сафон

„Господари и господарки“ (Вузев) от сър Тери Пратчет

Приказката, която най-много ми напомня за зимата (Blogmas #2)