The Summer Book Tag

1.Намери книга, която те кара да мислиш за лятото.
С две ръце гласувам за поредиците „Пърси Джаксън и боговете на олимп“, която четох на морето миналото лято (моля не ме замеряйте с камъни, но още не съм прочела последната книга), и „Реликвите на смътните“, която отново четох лятото, но преди две години.



2.Коя книга прави деня ви по-хубав? 
Всяка книга, която може да ме разсмее или да ме увлече в историята си.

3.Намери жълта книжна корица:















4.Кое е твоето любимо лятно четиво за плажа?
Всеки приключенски или хумористичен роман (сборник).

5.Коя книга изпълнена с екшън те накара да тичаш за сладолед?
„Сянката на вятъра“, макар че по-скоро загадката ме караше да тичам за сладолед. :)

6.Като слънчево изгаряне, коя книга те остави с болезнен край?
„Книга за гробището“ на Нийл Геймън (това беше първата книга, която ме разплака).

7. Като залез, коя книга те остави с красив/хубав край?
Отново „Сянката на вятъра“, бях готова да се разплача от щастие, че всичко с геройте е наред.

8. Коя книжна корица ти напомня за залеза?

Корицата на „Крадецът на книги“ (тук вече накрая ревах като магаре).

Коментари

Популярни публикации от този блог

„Сянката на вятъра“ (Изток-Запад) от Карлос Руис Сафон

„Господари и господарки“ (Вузев) от сър Тери Пратчет

Приказката, която най-много ми напомня за зимата (Blogmas #2)