Разреваващо книжно предизивкателство



 Здравейте, книжни души!
 Както обикновено в последния момент съм решила да ви кажа, че следващата седмица ще участвам в Разреваващото книжно предизвикателство, организирано от Нат от Претрупаното книжно рафтче, Криси от Diagnosis Abroad и Ваня от Ari's dreamy place.

 Категорийте:
 1. Детска книга, която така и не прочете като малък.

 „Чарли и шоколадовата фабрика“ на Роалд Дал

 Да, знам. Как може да не съм я чела?! Ами и филма не съм гледала. Добре че имам няколко шоколада вкъщи, така че ще мога да се потопя в книгата напълно.








 2. Книга от over-hyped автор.

 „13 причини защо“ на Джей Ашър

 Тук мисля с един куршум да ударя два заека. Тази седмица една съученичка ми зае книгата и трябва да я върна във вторник така че момента е доста подходящ да я прочета.








 3. Книга, която си се заклел никога да не прочетеш.

 „Полулош“ на Сали Грийн

 Виждали ли сте анотацията на тази книга?! Съжалявам но според мен това ще бъде боза от сорта на „Паднали ангели“, „Здрач“ и „Лукс“. За протокола – чела съм и трите книги (дори успях да се проборя и с вторите и третите от поредиците им) и не съм ги харесала – това си е мое мнение, не искам да обиждам никого, който им е почитател.







 4. Книга от нов автор за теб.

 „Малазанска книга на мъртвите“ на Стивън Ериксън

 Само да не решите, че съм намислила да чета цялата поредица, ще се пробвам със Сказание първо и ще видим какво ще стане.









 5. Книга, чиято корица те е привлякла.

 „Аз, вещицата“ на Дебора Хакнес

 Само погледнете това лилаво. И луната. И розата. Какво поече трябва да казвам?










 6. Книга от издателство, от което си се олял със закупените книги.

 „Златен син“ на Пиърс Браун

 Ще ми се да можехте да чуете смеха ми през екрана. Като се замисля по-добре, че не можете. Напоследък само си търся извинение на да започна „Златен син“. „Червен изгрев“ просто ме отвя и сега искам оооощееее. Въпреки че я имам от трети март изинението ми беше училище. Защото си знам че започна ли я няма да се спи, а последното, което ми трябва е да заспя в часа на класната (английски), за другите часове – вс едно, но класната е *потръпване* е, да кажем че понякога се чудя дали нощем не е супер злодей. Жокера например...




 7. Книга, която е в купчината ти за четене от минимум 3 години.

 Хайде сега да отворим Gooodreads, че няма никакъв начин да помня всички книги, които искам да чета. Много са. Ама наистина много.

 „Изгубеният рай“ на Джон Милтън

 Отбелязала съм го през 2015 (когато се и регистрирах в Goodreads), но съм напълно сигурна, че искам да го чета от доооста по-отдавна.






 Бонус категория:
 8. Дочети книга, която те мъчи и е отдавна в твоя currently-reading лист

 „Шахнаме“ на Фирдоуси

 Страшно много ме е яд, че не дочетох тази книга. Не е като да не ми хареса. Нправо се влюбих в нея. Но просто ме удари един период, в който в продължение на два-три месеца исках само да зяпам само в една точка в тавана. После... после иамше толкова много неща за четене. Мда, май ви стана ясно.






 Сега едно (не)кратко съобщение.

 Преди почти едн година, през последната седмица на май, една тринайсет годишна Валерия създаде Чело коте книжки. Сега почто година по-късно, една четиринайсет годишна Вал ще празнува рождения ден на блога си. Стига да не се лъжа на 23 май беше създаден блога, на 25 беше качен първият пост, а на 1 юни беше публикувано първото ревю. Може би ви готва изненада, а може би не. Но със сигурност ще има пост за самия блог, за създаването му, за идеята, за всичко.














Коментари

Популярни публикации от този блог

„Сянката на вятъра“ (Изток-Запад) от Карлос Руис Сафон

„Господари и господарки“ (Вузев) от сър Тери Пратчет

Приказката, която най-много ми напомня за зимата (Blogmas #2)