Вал за... Заклинания за извикване не книжни сладкиши

Здравейте, здравейте, здравейте скъпи приятели! Тази вечер (ако изобщо напиша и кача това тази вечер) ще си говорим за книги И храна. С други думи – две от най-важните неща в живота ми. Ще ви кажа една тайна и ще ви помоля да не ме убивате – един шоколад ям между два и четири месеца! Мда, даже в момента на бюрото ми има един, който стои неотворен от декември. Това обаче в никакъв случай не означава, че не обичам да си хапвам сладко. Затова и днес отидох на събитието на момичетата от Trouble Bakers.
Преди да продължа само ще вметна, че аз имам не съм на ти с градския транспорт. (Идея си нямате колко пъти съм се качвала в грешни трамвай, тролей, мотриси или съм бъркала посоките в опитите си да отида до училище, урок или при приятели). За щастие обаче този път отидох с мои приятелки. Въпреки че по програма събитието трябваше да почне в 16 ч., ние бяхме 15:30 ч.
Разбира се, някак шантаво, при мен се получава някак, че има един затворен цикълк от събития – хубаво, лошо, хубаво; лошо, хубаво, лошо. Затова на отиване и на връщане с Гери (една моя съученичка) – моля те, дете, ако прочетеш това, направи си блог, защото е забавно... и защото искам да имам поне една приятлка-блогър, с която да си говоря за... блога – водихме тъжни разговори. А когато пристигнахме, се забавлявахме.
Обсъждахме (и ядохме!) три поредици – „Хари Потър“, „Пърси Джаксън и боговете на Олимп“ и „Стъкленият трон“. За тях говориха съответно Вал Стоева, главен редактор на Детски книги, Хел, създателката на Официална група на българските фенове на Пърси Джаксън, и Райс от Четат ли двама. Аз разбира се говорих, и то много, за всичко, за което мога. Имаше и книжни игри и подаръци. За жалост не успях да спечеля нищо, особено това, което най-много исках - „Стъкленият трон“, а всички, които бяха там, знаят, че наистина опитах!

 Нали знаете онзи неловък момент, когато виждате някого и си мислите: „Хей! Това не е ли госпожата, която ще ми преподава химия догодина?“, а после, щом попитате, се оказва, че това изобщо не е така. Е, това се случи там днес, но пък за сметка на това доста си говорихме с Вал, която, за разлика от мен, е Валентина, а не Валерия. За тези, които не знаят и още не са го направили, моля ви погледнете Награда "Бисерче вълшебно" и гласувайте за любимата си книга. За първа годна гласувам и беше доста интересни (и трудно) да избера книга, за която да пиша. В крайна сметка се спрях на „Гневът и зората“, а се оказва, че това, което бях написала се е харесала на Вал. За феновете на книгата, ако още не знаят, имам едно кратко приповдигнато съобщение – втората част Ще бъде издадена на български! Та така съботата беше страхотна – храна и книги. Е, и урок по английски и писане на домашни, но няма как без малко „прекрасно“ пекарано време в писане на „малки“ домашни от само 28 страници (още не съм го довършила това чудовище). ;)


Коментари

Популярни публикации от този блог

„Сянката на вятъра“ (Изток-Запад) от Карлос Руис Сафон

„Господари и господарки“ (Вузев) от сър Тери Пратчет

Приказката, която най-много ми напомня за зимата (Blogmas #2)