Вал за... рождения си ден


        Идеята не беше такава, ама изобщо (дори си бях направила кратък план в дневника). Но явно това ще е първият пост в рубриката ми „Вал за...“. Рещих, че ще я пиша в четвъртък и неделя. А сега да започваме...
Хората свързват 11 септември с падането на кулите близнаци през 2001, но една година по-късно това става рождената ми дата. Не съм чакала да стана 00:00 или нещо подобно, за да отпразнувам, дори не помня какво беше първото нещо, което направих, когато станах. От 11 съм навън и бях засипана от честитки и обаждания по телефона. Видях се с моя приятелка (Яна), а после отидох с родителите ми на гости при леля ми. Там слушах половин час как баща ми се кара със сестра си на тема ребърца и едва се въздържах да не въздъхна тежко... Когато си тръгнах с мама убихме двайсет минути да търсим торта, а после пак се видях с Яна. Тя ми подари ваучер от Greenwich и аз, разбира се, го похарчих на мига. Взех си „Илумине“ и „Българ“ (сега като се замисля трябваше да си купя преиздадената първа книга на Хари Потър... о, сетих се, че я нямаше...). После прекарахме няколко часа у тях (преди това бяхме отпразнували навън), гледайки смешни клипчета. Най-мило ми стана, че съучениците ми от новия клас ме поздравиха. Дотук е това, още нямам снимки с торта и такива неща, макар че не някакъв тестен сладкиш прави празника (но не пречи). До четвъртък! :)

Коментари

Популярни публикации от този блог

„Сянката на вятъра“ (Изток-Запад) от Карлос Руис Сафон

„Господари и господарки“ (Вузев) от сър Тери Пратчет

Приказката, която най-много ми напомня за зимата (Blogmas #2)